Voorzitter Ton van der Leun

Gestopt met werken, tijd beschikbaar. Lid worden van een sportclub om fit te blijven. Zo kwam ik, vlak voor de coronatijd,  bij de Sportvereniging De Blaak terecht.  Dit voor mij eerste sportjaar bij SvVde Blaak was vreemd, want corona kwam op ons pad. Voor badminton betekende dit niet dubbelen en ook  in ‘t geheel niet sporten. In plaats daarvan ontstond een tijdelijke wandelclub.  En al snel kwam daarbij een bestuursfunctie op mijn pad.

Ton van der Leun. Altijd gewerkt in de Ruimtelijke ordening en Vastgoed. Altijd naast het werk allerlei (bestuurlijke) dingen gedaan. Woon niet echt in de Blaak, maar aan de Gilzerbaan, maar krijg gelukkig wel elke maand het wijkblad in de brievenbus. Samenwonend, drie kinderen.  Dat is in het kort mijn profiel.

En nu voorzitter van Sportvereniging De Blaak. Interim, omdat het in beginsel is voor een jaar. Samen met de andere bestuursleden streef en werk ik aan een zichtbaar en goed bestuur, korte lijnen naar de afzonderlijke sporten, faciliterend, maar ook onderzoekend wat de toekomst van deze sportvereniging is..

Ton van der Leun  Voorzitter

Ton heeft het voorzitterschap op zich genomen. Hij speelt badminton op donderdagavond.

Guus Beerens – Penningmeester

Guus is geen onbekende voor onze vereniging. Hij verzorgd de financiële kant van de vereniging.

Petra de koster – Ledenadministratie

Petra is verantwoordelijk voor de ledenadministratie van de vereniging. Ze heeft enige jaren gesport bij de vereniging, vanaf 2008 heeft ze ledenadministraite op zich genomen.

Marianne van den Bogaard – Secretaris

Marianne is al meer dan 27 jaar bestuurslid en sport nog langer bij onze vereniging, eerst speelde zij badminton en later is ze overgegaan naar keepfit en pilates. Ze heeft verschillende functies binnen het bestuur gehad.