• Zaalvoetbal

• Jeugd Badminton

• Volleybal

Onze vereniging

Sportvereniging "de Blaak" is een gezellige zaalsportvereniging in Tilburg. We zijn een omniumvereniging, dat wil zeggen dat we veel verschillende sporten onder onze paraplu hebben. Wij bieden badminton, volleybal, zaalvoetbal en keepfit (fitness) in de sporthal aan, bootcamp als buitensport en yoga en peutergym in OBS De Blaak. Een aantal sporten wordt begeleid door een ervaren trainer. Er wordt gesport op recreatief niveau.

Neem eens een kijkje op deze site en kijk of er iets van je gading bij is. Misschien mogen we je binnenkort in de sporthal verwelkomen? Onze regel is dat je eenmaal kosteloos deel mag nemen aan de sport van je keuze.

De sporthal

Onze vereniging staat open voor iedereen die wil sporten in een gezellige en ontspannen sfeer. De meeste sporten van Sportvereniging "de Blaak" vinden plaats in de gemeentelijke sporthal "de Blaak", Grebbe 65, 5032 RR Tilburg, telefoon 013 4636548.

Sporthal "de Blaak" is gelegen in Tilburg Zuid, nabij het winkelcentrum en de scholen, en is zowel per fiets, openbaar vervoer, alsook per auto goed bereikbaar. In de wijk "de Blaak", alwaar deze sporthal is gesitueerd, is een bewegwijzering aanwezig, die je leidt naar de sporthal. Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Het sportcafé

Aan de sporthal vind je het sportcafé waar na het sporten gezellig kan worden nagepraat. Het café wordt geëxploiteerd door gemeente Tilburg. Er worden overdag bridgecursussen gegeven en er vinden diverse andere activiteiten plaats.